Pengikut Blog Zaldeco

PROMOSI 'Abadikan Semula...Cinta'


Adakah anda di antara puluhan pasangan pengantin yang amat berduka cita dengan foto-foto dan juga album perkahwinan anda? Jika ia, maka anda tergolong di dalam golongan pasangan yang salah memilih jurufoto dan mungkin juga tertipu dengan pakej-pakej yang ditawarkan. Jangan terus bersedih, kini sepanjang Januari 2010, Zalensa kembali dengan promosi terbaru iaitu promosi 'Abadikan Semula...Cinta'!

Apakah pakej ini?
Pakej ini terbuka kepada pasangan pengantin yang telah melangsungkan perkahwinan tetapi tidak berpuas hati dengan mutu dan hasil kerja jurufoto anda. Dan anda mengimpikan sebuah album perkahwinan yang lebih baik untuk disimpan buat tatapan ke anak cucu.

Apakah kelayakannya?
Anda mestilah memiliki soft copy foto-foto perkahwinan anda di dalam bentuk CD/VCD atau thumb drive.

Apakah yang kami akan lakukan?
Zalensa akan memastikan kesempurnaan bagi menghasilkan sebuah album yang di panggil 'Love Story Album.

Apakah yang anda akan dapat?
Dengan hanya RM300, anda akan dapat memilik Love Story Album/album foto perkahwinan anda yang baru yang lebih baik. Love Story Album ini didatangkan dengan 22 muka surat(kesemuanya kulit tebal) pada saiz 8 x 12 inchi, tahan air dan tahan lasak. Ianya dapat disimpan ke anak cucu.

Jadi mengapa tunggu lagi? Abadikan semula kenangan cinta anda...hubungi kami untuk memiliki pakej istimewa Januari ini dengan segera!

No comments:

Post a Comment